“Maxi.az” və “Texnoservis” şəhid ailəsini 2 aydır “süründürür”
Yanvar 24
19:46
2023
1995-ci il sentyabrın 19-da Azərbaycanda "İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanun qəbul olunub. Qanuna görə, hər bir istehlakçı malın keyfiyyəti, təhlükəsizliyi barədə düzgün məlumat almaq, saxta məhsula görə düşdüyü ziyanın ödənilməsini tələb etmək, hüquqlarının müdafiəsi üçün məhkəməyə müraciət etmək hüququna malikdir. Ancaq çox təəssüf ki, Azərbaycanda istehlakçı hüquqları tez-tez pozulur. Həm də kifayət qədər prestijli şirkətlər tərəfindən. Daha acınacaqlı hal budur ki, belə hüquqpozmalara cəmiyyətin həssas təbəqəsinə aid imtiyazlı şəxslər də məruz qalırlar.
Tribunainfo.az-ın redaksiyasına müraciət edən şəhid ailəsinin üzvü Arzu Kərimova "İNTEQRAL” QSC-nə məxsus olan "Texnoservis” texniki dəstək mərkəzi tərəfindən süründürməçiliyə məruz qaldığından bəhs edir. Paytaxtın Nizami rayonu ərazisində yerləşən "MAXİ. az” satış mərkəzindən zəmanətlə aldığı "İPhone” ("Ayfon”) mobil telefonunun defekt çıxdığını qeyd edən Arzu Kərimovaya bu barədə zəmanətlə bağlı müraciət etdiyi "Texnoservis”in əməkdaşı Vüsal adlı şəxs bildirib. O, cihazın təmirinin mümkün olmadığı səbəbindən yenisi ilə əvəz olunacağını deyib. Müştərinin sözlərinə görə, Vüsal bəy cihazın "İPhone” şirkətinə sifariş verildiyini və 25 dekabr 2022-ci il tarixədək çatdırılacağını bildirmişdir. Lakin nasaz cihazı təhvil aldıqlarından iki ay keçməsinə baxmayaraq, müxtəlif bəhanələr gətirərək telefonu təhvil verməkdən yayınırlar: "Son günlər "İPhone” şirkətinə verilən sifarişlərin gəldiyini və cihazın mənə çatdırılacağını desələr də, sonda şirkət tərəfindən göndərilən 3 ədəd mobil cihazların da defekt çıxdığı bildirilmişlər. Son olaraq, servisin əməkdaşının təklifinə görə, köhnə defekt cihazı götürmək və yenisinin gəlməyini gözləmək məcburiyyətində qaldım”.
Şirkət tərəfindən zəmanət verilməsinə baxmayaraq, müştəri aldadıldığını, bununla bağlı müvafiq qurumlara müraciət edəcəyini bildirib. Qeyd edək ki, internet resurslarında "Texnoservis” barəsində Azad İstehlakçılar Birliyinə və başqa aidiyyəti qurumlara edilmiş şikayətlər haqda yetərincə məlumatlar vardır.
Qarşı tərəfin də mövqeyini dərc etməyə hazırıq.
Tribunainfo.az-ın redaksiyasına müraciət edən şəhid ailəsinin üzvü Arzu Kərimova "İNTEQRAL” QSC-nə məxsus olan "Texnoservis” texniki dəstək mərkəzi tərəfindən süründürməçiliyə məruz qaldığından bəhs edir. Paytaxtın Nizami rayonu ərazisində yerləşən "MAXİ. az” satış mərkəzindən zəmanətlə aldığı "İPhone” ("Ayfon”) mobil telefonunun defekt çıxdığını qeyd edən Arzu Kərimovaya bu barədə zəmanətlə bağlı müraciət etdiyi "Texnoservis”in əməkdaşı Vüsal adlı şəxs bildirib. O, cihazın təmirinin mümkün olmadığı səbəbindən yenisi ilə əvəz olunacağını deyib. Müştərinin sözlərinə görə, Vüsal bəy cihazın "İPhone” şirkətinə sifariş verildiyini və 25 dekabr 2022-ci il tarixədək çatdırılacağını bildirmişdir. Lakin nasaz cihazı təhvil aldıqlarından iki ay keçməsinə baxmayaraq, müxtəlif bəhanələr gətirərək telefonu təhvil verməkdən yayınırlar: "Son günlər "İPhone” şirkətinə verilən sifarişlərin gəldiyini və cihazın mənə çatdırılacağını desələr də, sonda şirkət tərəfindən göndərilən 3 ədəd mobil cihazların da defekt çıxdığı bildirilmişlər. Son olaraq, servisin əməkdaşının təklifinə görə, köhnə defekt cihazı götürmək və yenisinin gəlməyini gözləmək məcburiyyətində qaldım”.
Şirkət tərəfindən zəmanət verilməsinə baxmayaraq, müştəri aldadıldığını, bununla bağlı müvafiq qurumlara müraciət edəcəyini bildirib. Qeyd edək ki, internet resurslarında "Texnoservis” barəsində Azad İstehlakçılar Birliyinə və başqa aidiyyəti qurumlara edilmiş şikayətlər haqda yetərincə məlumatlar vardır.
Qarşı tərəfin də mövqeyini dərc etməyə hazırıq.
Qlobal.az